Finanční a mzdový/vá účetní

Náplň práce:

Účetnictví

  • znalost zadávání prvotních dokladů do systému a jejich účtování,
  • účtování uzávěrkových interních dokladů, a to na měsíční a roční bázi,
  • kompletní zpracování DPH, kontrolního a souhrnného hlášení,
  • vedení pokladny v různých měnách a vedení agendy majetku,
  • dohled, kontrola a pomoc při nahrávání el. výpisů do účetnictví, účtování bankovních výpisů a párování plateb,
  • archivace účetních dokladů na svém pracovišti,
  • likvidace dodavatelských a odběratelských faktur,
  • pořizování ostatních účetních dokladů,
  • vedení korespondence s dodavateli.

Měsíční zpracování mezd

  • zpracování mezd,
  • podání přehledů na ČSSZ, zdravotní pojišťovny,
  • přihlášky a odhlášky zaměstnanců,
  • roční zúčtování DzP pro zaměstnance.

Požadujeme:

  • min. střední ekonomická škola zakončená maturitou – zaměření na účetnictví,
  • praxe v oblasti účetnictví min. 2 roky,
  • znalost podvojného účetnictví a orientace v daňové, účetní a mzdové legislativě,
  • znalost MS Office (Microsoft Outlook, Microsoft Excel, Microsoft Word),
  • zkušenost s informačním systémem výhodou,
  • schopnost účtovat všechny účetní doklady,
  • důvěryhodnost, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, týmová spolupráce, odolnost vůči stresu a schopnost se učit novým věcem, proaktivní přístup k práci.

Nabízíme:

  • práci ve stabilní a dlouhodobě prosperující společnosti,
  • možnost seberealizace a profesního růstu,
  • delší dovolená, po roce 5 týdnů, po 4 letech 6 týdnů,
  • dva dny ročně sick day,
  • příspěvek na penzijní připojištění,
  • firemní stravování,
  • podnikové půjčky,
  • víkendové pobyty ve firemním Hotelu Gong ve Štramberku,
  • odpovídající platové ohodnocení, včetně bonusových složek.

Zodpovědná osoba Ing. Lenka Dušková, CV zasílejte na e-mail lenka.duskova@ismm.cz nebo se informujte na telefonním čísle 774 379 176.
Vybraní zájemci budou pozvání k osobnímu pohovoru.
Nástup dle dohody.